• Wpisów:192
  • Średnio co: 12 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 23:00
  • Licznik odwiedzin:30 136 / 2410 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Pisanie bloga jest jak pisanie publicznego pamiętnika.Lub jak rozmowa z zaufaną osobą.Można się wyżalić,pokazać swoje zadowolenie lub wręcz przeciwnie. Po prostu wyrazić swoje uczucia
 

 
Gorsze dni są jak burze są czasem ale jak są to potrafią wyrządzić wiele krzywdy.Z gorszymi dniami jest podobnie a właściwie tak samo we mnie wyrządzają dużo zła i powodują cierpienie .A jeżeli człowiek cierpi jest nieszczęśliwy. Ja właśnie teraz jestem nieszczęśliwa....
 

 
Hej dzisiaj mam dla was zakupowy haul niestety ja wam pokaże tylko dwie rzeczy więc króciutko. Pierwsze są to conversy szare z fluo żółtymi elementami i kolorowymi językami . Druga jest to taka fajna wiatrówka z adidasa podobna jak na zdjęciu tylko ma jeszcze żółte paski i żółte elementy i jeszcze czarne perfumy z mex


 

 
Fajna zumba i inne tańce

 

 
Hej dzisiaj był kolejny super dzień. A mianowicie nie miałam praktycznie lekcji bo tu wizyta podróżnika tutaj oglądanie konkursu recytatorskiego i takie tam...A później dosyć ciężki wf potem próby układu A na koniec jazda na moim nowym skuterze ): Jestem taka zadowolona A wam jaki minął dzień ?
 

 
Pierwszy wpis o takim tytule lecz kiedyś robiłam takie z zakupami
1.Biały lakier maybellin
2.Puder w kompakcie miss sporty
3.Płyn Elmex
4.Irrygator Braun
Ostatnia rzecz to ostatnio kupiłam bo będę miała aparat na zęby (ortodontyczny)i pani powiedziała że do moich zębów irryagator jest potrzebny..



 

 
Wracam do was będę regularnie tutaj pisać
 

 
Najlepszy dzień ever .Urodziny co prawda mam 13 kwietnia ale moja mama sprawiła mi prezent już teraz. Ponieważ ja w wakacje zaczęłam robić prawo jazdy na skuter...nie skończyłam jeszcze z pewnych powodów. To narzekałam że nie mam na czym ćwiczyć jazdę, ale nie sądziłam że mama zrobi mi taki prezent. Ostatnio zauważyłam że częściej mówi o prawu ale....Przepraszam również że tak mega mega długo mnie nie było, ale u mnie dużo się zmieniło sto razy na lepsze
 

 

DIY

hej podam wam kilka linków do filmików dotyczących DIY czyli ZRÓB TO SAM Ja lubię bawić się takimi rzeczami ale nie wpadłam na pomysł żeby nakręcić o tym filmik lub porobić zdjęcia i wrzucić wam na bloga jeżeli spodoba wam się ten wpis to obiecuje że jak będę robiła coś fajnego(a robię często)na pewno się o tym dowiecie i to zobaczycie








 

 
Hej już niedługo szkoła.A przede mną duże zmiany nawet bardzo duże.Dam wam znać jak się czuje.Pokażę wam moje zakupy do szkoły.
 

 
hej co tam u was ? jak mijają wam wakacje ?
Ja jakoś tak postanowiłam że poszukam sobie jakiś seriali no i znalazłam VIOLETTE
Dość fajny serial
 

 
Fajne piosenki



Selena Gomez & Demi Lovato - One and The Same

StarStruck - Hero

Selena Gomez - Cruella De Vil

Selena Gomez - Tell Me Something I Don't Know

Selena Gomez & The Scene - A Year Without Rain

Lemonade Mouth - Somebody

"Watch Me" from Disney Channel's "Shake It Up

Zendaya & Bella Thorne - 'Something to Dance for

Lemonade Mouth - Determinate

Wherever I Go - Miley Cyrus ft. Emily Osment

Selena Gomez - Fly to Heart


Demi Lovato - Give Your Heart a Break
 

 
Hej wam wszystkim nowe zakupki dotyczące gier powiem wam jakie ja mam simsy (same 3)bo mam 2 ale na razie 3.A więc to tak :

the sims 3
the sims 3 zwierzaki
the sims 3 studenckie życie
the sims 3 nie z tego świata
the sims 3 cztery pory roku
the sims 3 nowoczesny apartament
the sims 3 impreza w plenrze
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Hej

Hej dzisiaj o moich dwóch bransoletkach robionych przeze mnie jedna jest podobna do tej z poprzedniego wpisu
aha i na klawiature przykleiłam sobie bo miałam te tasiemki
tylko słabo widać na tym zdjęciu
jedna to normalny warkocz i poprostu wplotłam sb koraliki fajnie jak one są jednakowe
Dzisiaj chyba będę jeszcze robiła bransoletki
 

 

DIY

Hej pszepraszam że nie zrobiłam tych wpisów co zapowiadałam ale nie za bardzo mogłam.Ale w zamian za to robię wpis o takich handmadach
Takie bransoletki itp które możecie sami zrobić.
 

 
hehe mam trochę fajne piosenki

artur barciś-po co babcię denerwować
artur barciś-zła era bankiera
artur barciś-gramy gramy gramy
artur barciś-trema (boskie to jest )

integracja malowana dźwiękiem



widziałam ją ona jest super a jaki głos
 

 
Jeśli chodzi o zakupy to one nie do końca wypaliły ponieważ kupiłam zły rozmiar koralików.Miały być takie okrągłe kuleczki ale niestety nie wyszło.Ale zaraz muszę kupić następne jeszcze moja mama dorzuciła parę bajerów.Zapięcia itp Koraliki są piękne no ale za małe
 

 
Hej już dzisiaj trzeci wpis,ale ten będzie chyba najkrótaszy ponieważ miał być wpis o zakupach ale on będzie dopiero jutro.Ciesze się że ktoś czyta wogóle mojego bloga i mam nadzieję że sie przy tym nie nudzicie
 

 
Hej wybaczcie ale przesunęło mi się trochę w czasie no i wiecie jak to jest.Myślę że nie będę pisała o howrse w sensie o moich koniach bo już je chyba kiedyś pokazywałam no przynajmniej nie teraz,bo teraz podam linka i do filmików na youtubie i do takiego bloga tylko o tej grze.KOnie innym razem

BLOG
http://i-love-howrse.blogspot.com/
YOUTUBE
 

 
Hej to jest wpis o który prosił użytkownik
@dancelover:

Jeszcze nie kupiłam bo miałam trochę problemów,oczywiście nie rezygnuje z tego tylko mi się to troszkę przesunie w czesie jeśli chodzi o zdjęcie moje to niewiem ale pieska oczywiście ppokaze
 

 
Hej macie tutaj harmonogram notek

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hej o jejku ile się u mnie zmieniło troszkę się nauczyłam rysować,miałam operację niedługo koniec roku,mam sporo problemów ale nie ważne liczy sie tu i teraz Jestem nastawiona pozytywnie do życia,a przynajmniej próbuje .Wiem że dawno mnie nie było ale mam nadzieje że mi wybaczycie.Pomimo moich problemów postanowiłam że nie mogę zaniedbywać mojego bloga więc zrobię harmonogram wpisów.Wiadomo że jak się bedzie coś działo ciekawego to napiszę ale żeby było to tak regularnie Biorę sie do ustawiania harmonogramu który będzie w następnym wpisie paaa
 

 
hej pszepraszam ze tak dawno do was nie pisalam ale mam bardzo duzo nauki i ogolnie problemy.Mam nadzieje ze ten blog wam sie podoba
 

 
Hej. Trochę bedzie o książkach i takich informacji. Jak byście chcieli to napiszecie mi o czym chcecie żebym napisała. To piszcie w wiadomościach. Pierwsza książka jest książka pod tytułem ,,ostatnia piosenka"bardzo fajna książka dla nastolatek. Polecam rownież film. Kolejna książka rownież nicholasa sparksa ,,od pierwszego wejrzenia". Rownież bardzo fajna. Aktualnie czytam ,,pamietnik nastolatki" jak narazie bardzo mi sie podoba.
Czekam na pytania